...

Funderar på att kankse börja blogga lite igen, fast om jag känner mig själv rätt så blir det antagligen bara detta inlägg möjligtvis ett till om några dagar sen har jag tröttnat.

Det händer inte alls för mkt just nu kom hem från Magaluf för tre veckor sen och nu är jag hemma i tråkiga Landskrona. Fast nästa helg flyttar jag ju faktiskt till Eskilstuna.
Michelle är hemma och hälsar på nu fast åker hem till Fuerteventura på fredag och sen vidare till Gran Canaria.


Midsommar

Kinky Pinky




Kommentarer
Postat av: A l e x a n d r a p a l l i n

Fin blogg :D du borde blogga iaf några gånger i veckan....för du bloggar bra ^^) hälsa gärna på min

2010-01-05 @ 13:47:27
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0