Magaluf igen

Nu är jag tillbaka i magaluf har varit här i två veckor.
Det blev samma jobb på Godfather och det känns jätte bra, vi är nästan bara svenskar som jobbar där nu förutom en engelsk tjej som heter Sophie, hon jobbade också där förra året.

Igår flyttade jag in med tre tjejer från min barskolegrupp och en av deras pojkvän och det känns bra men ska bara bo här 3 veckor. Efter det kommer Elin ner och då ska vi flytta, ska förska hitta en fin lägenhet med ett sovrum eller ngt har några att titta på men väntar lite eftersom det är ett tag tills vi kan flytta in.

Idag är jag ledig, har varit på stranden och nu ligger jag på balkongen och ska till på det nya avnittet av the hills sen ska jag nog gå en runda.
Ikväll blir det utång och förfest hemma hos Hanna.

Imorgon fyller Sophie år och då blir det överraskningmiddag på Ness ska bli trevligt.
Efter det ska jag jobba och sen blir det nog hemma kväll får se.


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:05:19
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att du vill va med =) Allt bra ?

2009-09-02 @ 18:40:14
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0