Suecia

Jaha då var man tillbaka här i kalla sverige igen.
Åkte från gc 7 i morse så vi hann med en utekväll igår också, men istället för att säga hejdå jag går hem och lägger mig vi hörs imorgon, var det hejdå jag aker hem nu vi kommer kanske aldrig ses igen.

Men så är det, men lika tråkigt varje gång man ska åka hem, det blir man aldrig van vid.
Flygresan gick bra sov igenom hela flyget, tror att jag somnade innan vi lyfte båda gångerna och vaknade när vi landat, det får vi tacka de drinkar jag hann med för.
Vi hade en mellan landning i Madrid men det gick bra inte alls så drygt jag trodde att det skulle bli.

Ikväll blir det bara lugnt, kankse en promenad, men det är för jävla kallt så kanske inte...

Imorgon blir det nog party i Buuustad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0