Calima

I fredes var vi i bergen med två svenska killar, Robin och Ollie de hade hyrt bil så jag och Hanna fick följa med efter bergen åkte vi till Las Palmas där vi åt köttbullar på IKEA, yes.
Senare på kvällen eftersom det var Pernillas sista kväll så åkte vi till San Angustin och åt tre rätters på Tonys grill för 9 E, billigt och skit gott. Skagen toast, sjötunga och glass.

Igår blev det stranden på dagen sen utgång, vi klädde ut oss till Pirater för det är karneval på Jumbo!
Spanjorer är roliga, som det var klädda, riktigt kul.
Finns bilder, tror att Jonna fick minst en bild med alla på Jumbo.
Nästa helg som också blir vår sista ska vi också klä ut oss och besöka jumbo lite tidigare och förhoppningsvis hitta Langos!

Idag har jag bara varit på stranden sen tittat på filmen Taken, bra film.
Nu ska jag snart hitta ngt och äta, sen gå och jobba, ikväll är det workers night, inet för att det gör ngn skillnad för mig.

Och just det just nu är det calima eller kalima (ingen aning om hur det stavas) vindar här på ön så det är svettiiigt!


I veckan var det body painting på Nk igen, men de hade ingen modell så en nork turist fick göra det.
Hon fick gratis cocktail, hha blev nog 3 eller 4 för såg ut som att hon stod upp och sov.
Men sugröret lämnade nog inte hennes mun på hela kvällen och när hon fick en vatten gav hon den direkt vidare till hennes pojkvänn.

En anna rolig grej som två turister har gjort denna veckan var en par kankse 17 år, måste varit engalska tror jag.
De stod nedanför plaza trappan och kräktes i kort haha men de var jätte söta.


Kommentarer
Postat av: mimmi

amanda min vän! när kommer du hem??? ring mig då, saknar dig! hur länge stannar du hemma? puss påre mimmi

2009-03-19 @ 13:13:29
Postat av: Maggi

Haha låter som ni har kul! :) Ska bli kul att träffa dig igen! Puss

2009-03-20 @ 22:04:12
URL: http://agnesmargaretaenqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0