So do you

Blev senare och mer än vad jag hade bestämt...

En del kvar att fixa med väskorna eftersom jag inte kan stänga dem och de väger för mkt, hmm ja också har jag ju inte packat allt. tsssss.

Det blev först en kvällsfika med släkten, mysigt, så fick jag träffa alla, fast saknade farfar, men så är det.
Till slut orkar man inte, fast man vill.
Känns konstigt att lämna allt igen när det är som det är, men känner att jag har inte så mkt att ge,
men samtidigt finns det dem och det jag inte kan vänta och lämna...
Spec vädret...

Efter fikan blev det en runda ner på inferno med elin, kalle och hanna.
Även Micki fick jag träffa en liten runda innan jag ska åka.
Men vem vet det kankse inte blir mer än en månad. 
Jag kommer sakna många...

Och Miiiiiiichell jag hoppas att man får träffa dig!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag kommer att sakna dig :)

2009-01-09 @ 14:18:44
URL: http://hoes-before-broes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0