GC

För er som inte vet så bor jag förtillfället på Gran Canaria.
Har varit här nu i tre veckor och har planerat att stanna tills April, då ska jag hem för att senare åka vidare till Florida och fira att pappa blir 50.
Ska va där i två veckor sen blir det hem om för att sen åka vidare till Magaluf!
Jag kan ju lätt säga att Magaluf är 100 gånger så mycket bättre än här men på samma gång så är här 100 gånger bättre än Sverige.
Fast att det händer mkt skit här så skulle det inte få mig till att åka hem, har mer här än vad jag har hemma.

Igår kom Michelle från Fuartuventura hon ska va här och hälsa på i 4 dagar och sen åka vidare hem för att hälsa på dom där också.
Michelle ikväll kör vi istället, hon var lite trött igår.

Tyvärr har jag inga bilder att lägga in eftersom min kamra blev stulen igår tillsammans med min mobil och lite andra nödvändiga saker.
En äcklig spanjor drog väskan ur handen på mig och sprang iväg!

Kommentarer
Postat av: conraad

eeeehhh spanjor?

2010-05-02 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0