Miami, mexico, cayman island, jamaica

Jaha då var man tillbaka i Sverige igen då.
Inte spec trött, men kanske för att kl är 1900 i miami.

Tar det väldigt kort, först var vi tre dagar i Miami där vi tillbringade dagarna på stranden och i köpcenter, sen blev det en vecka på kryssning. Det blev tre stopp Mexico, Cayman Island och slutligen Jamaica.
I mexico gick vi först en runda inne i byn sen åkte vi till en strand som heter Corona där vi snorklade, på Cayman Island spenderade jag min mesta tid i baren faktiskt, orkade inte sola.
Sista ön vi stannade på var en ö utanför Jamaica, där började vi med en guidad snorkling och avslutade med att klättra i ett vattenfall, Dunns Riverfall.

När vi kom tillbaka till Miami åkte vi en runda till south beach, blev lite kläder.
Också åkte vi hem igår 0500 (1100 svensk tid) och va hemma idag ungefär 10.00 svensk tid, snacka om lång resa, nästan ett dygn. Fast så farligt var det inte hade en mellan landsning i Atlanta på 7 h så vi åkte in till stan och gick på akvarium, ska tydligen vara världens största, efter det åt hamburgare på Hooters.

Så nu ligger jag är igen, i min säng i sverige och kan inte sova har bara jätte tråkigt. Men jag har helgen att se fram emot.
Sen är ju det ju Magaluf som är det stora väntan.
Pratade med chefen idag på facebook.


Uppe i vattenfallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0