Laddade?!

Jaha då är det nyårsafton ikväll, trevligt, jo men det ska bli kul, en del sprit ska det drickas allafall.
Sen att jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig det är en annan femma, nej det är skit.
Fast ändå orkar jag inte bry mig, Hanna har åkt till malmö eller lund nu för att hitta ngt, men inte jag.

Jag har precis tagit ett lagar BUS till och käkat gammal kebab pizza till frukost, mm.
Nu ska jag nog se coyote ugly sen fortsätta städa lite.
Sen kankse jag duschar och tar lite mascara innan jag ska till Elin.
Haha nej, orkar inte.

Ska va hos Elin några och äta och blanda drinkar och vid 22 bär det av mot Malmö, det blir nog okej.
Nej vad tråkig jag är nu, det är nyår, vi ska ha skiiiiiit KUL.
Men det är bara det att jag inte har ngt att ha på mig.
Tjaaa

Men annars måste man ju också säga att 2008 har varit ett för jävla bra år ändå.
Tiden innan studenten, med fester, baler m,m var helt hundra!
Sen efter blidde det ju Magaluf och där var det ju kul.
Hoppas att nästa år blir lika kul utan studenten, men detta året har vi en rätt annan rolig grej på gång.


Haha nyår 05/06 tror jag.
Gott nytt år Michelle! Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag saknar dig också ;)

2009-01-08 @ 21:49:08
URL: http://michellles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0