Jul

Jaha då har det varit julafton och allt annat vad det innebär.
Har aldrig riktigt fått någon julkänsla överhuvudtaget, inte änns på juladton, jaja.
Men jag vet ju allafall att dom här dagarna ger med sig en del bra festkvällar och det har jag märkt.
Har faktiskt blivit en del kvällar i stan har varit helt okej, sen har det blivit två kvällar  Båstad, det är alltid kul.

Ikväll blir det nog lugnt, kankse bio det hade varit mysigt, men man vet aldrig vi får se.
Har precis vaknat och äter frukost nu, tror att jag hade kunnat sova i flera dygn.

Jaha snart nyår, inget att ha¨på mig, fy.
Det hela ska börja hemma hos Elin med middag och drinkar, sen blir det vidare till Mamö.
Blir nog helt okej, om jag hittar ngt att ha på mig.


Saknar Magaluf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0