Gott nytt

Jaha då blev allt helt stressigt helt plötsligt.
Hittade ingen nyårsklänning på nova, nej det får helt enkelt inte bli ngn nyår detta året.
Kom fram till att det finns en hel del andra saker som måste fixas innan nyårsafton och det nya året.

Ähh det löser sig, eller hur brukade det låta Ellen? Och jo änså har vi klarat oss rätt bra.
Så jag håller fast vid det, trots ångesten så var det alltis så vi tänkte och jag tror att jag fortsätter med det!
Ellen saknar dig, våra nätter tillsammans, kaffe eller öl båda funka.

Hittade allafall ett par skor idag och lite annat smått så det är jag ju nöjd över.
Men imorgon får jag försöka och stressa runt lite.
Var likadant förra året, åkte och köpte min nyårsklänning dagen innan då också.
Tror att den 30e dec kan vara den stressigaste dagen på året, skippa det med dagarna innan jul.

Varför går det inte och lägga in bilder?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha OH YEAH! Varför plugga när man kan dricka öl!!?

Saknar dej med men imorrn, då jävlar Amanda! Det ska bli sjuuuukt kul o se dej igen! :D

2009-01-03 @ 19:17:23
URL: http://ellendinvitvara.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha OH YEAH! Varför plugga när man kan dricka öl!!?

Saknar dej med men imorrn, då jävlar Amanda! Det ska bli sjuuuukt kul o se dej igen! :D

2009-01-03 @ 19:17:53
URL: http://ellendinvitvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0